36 Reacties

2 jaar geleden

Heb er een bij de action gehaald en vind hem zelf erg fijn voor dat bedrag.

2 jaar geleden

Doomoo slaap er al zo'n 4,5 jaar mee.

2 jaar geleden

Hema!

2 jaar geleden

Ik had bij m’n vorige zwangerschap die van de action, fijn ding vond ik het. Gaat alleen niet jaren mee dus heb hem nogmaals gekocht. Kan ook prima voor dat bedrag

2 jaar geleden

Bbhugme

2 jaar geleden

Ik heb de U vorm van Litollo. Groot en stevig kussen ideaal voor ondersteuning buik en rug.

2 jaar geleden

Reactie op CK19868

Ik heb de U vorm van Litollo. Groot en stevig kussen ideaal voor ondersteun ...
Ik ook! Heerlijk!!

2 jaar geleden

Huismerk prenatal. Gebruik dezelfde nu voor de 2e keer. Mijn man pakt m het liefst af 😅

2 jaar geleden

Ik heb de Ella U shape xxl

2 jaar geleden

Ik heb de Ella U shape XXL. Of tenminste had. Ik krijg sinds kort na een paar uur ruzie met dat ding 🤣 Mijn man zwangert blijkbaar goed mee want die slaapt als een roosje met het kussen hahahaha 🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Ik heb hem van Snoozzz ook heel fijn

2 jaar geleden

Doomoo buddy, dit is mijn 3e zwangerschap en 3e zwangerschapkussen en als ik dit had geweten dan had ik deze al veel eerder besteld

2 jaar geleden

Ik heb ook de Ella! Heeeerlijk

2 jaar geleden

Reactie op babymasten

Doomoo buddy, dit is mijn 3e zwangerschap en 3e zwangerschapkussen en als i ...
Die heb ik ook! Echt heerlijk kussen. Sliep er zelfs mee toen ik nog niet zwanger was. Wel aangeschaft in de zwangerschap en dit is ook mijn derde zwangerschap!

2 jaar geleden

Hier ook van Doomoo! Ligt heeeerlijk

2 jaar geleden

Fijn om te lezen! Ik vraag me af of jullie je buik ook ‘op’ het kussen kunnen leggen? Ik zoek iets wat onder m’n buik kan, maar op veel plaatjes zie ik dat vrouwen hun buik er tégenaan leggen ipv erop. Kan dit wel? Of zijn de kussens daar te dik voor?

2 jaar geleden

Reactie op RianneOost

Fijn om te lezen! Ik vraag me af of jullie je buik ook ‘op’ het kussen kunn ...
Beetje lastig uit te leggen maar ik lig er een beetje schuin op. Dus half op mijn rug en half op mij zij en dan leunt m’n buik op het kussen. De kussens zijn wel dik ja

2 jaar geleden

Reactie op RianneOost

Fijn om te lezen! Ik vraag me af of jullie je buik ook ‘op’ het kussen kunn ...
Hoi, ik heb de bellydrop kussen gekozen. Omdat ik ook mijn buik erop wil leggen en niet zo'n groot kussen in bed wil hebben. Ik heb hem gisteren pas ontvangen en nog niet uitgeprobeerd, maar het ziet er uit als een fijn kussen.

2 jaar geleden

Heeeeelijk! Gekocht bij de action, slaap er nu week of 5 mee en wil niet meer zonder!!